АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2019р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1073
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2019р. до лікарні надійшло 39 звернень проти 23 у 2018р., у т.ч. 3 скарги (7,7%), I квартал 2018 року - скарги не надходили.
На 10 000 населення цей показник склав 3,4 проти 2,0 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 3 (7,7%) проти 0;
- МОЗ України - 1 (2,6%) проти 0;
- ОДА - 4 (10,2%) проти 3 (13,1%);
- ДОЗ ОДА - 2 (5,1%) проти 0;
- УОЗ ХМР - 2 (5,1%) проти 0;
- Міський голова - 2 (5,1%) проти 0;
- Головний лікар - 1 (2,6%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 20 (51,3%) проти 16 (69,6%);
- народний депутат, депутати - 3 (7,7%) проти 1 (4,3%);
- електронне звернення - 0 проти 2 (8,7%);
- Херсонський міський суд - 0 проти 1 (4,3%);
- заступник гол. лікаря - 1 (2,6%) проти 0.
Усього: 39 23
Таким чином, відмічається наявність звернень до Президента України, МОЗ України, депутатів, ДОЗ ОДА, УОЗ ХМР та міського голови (у I кварталі 2018 року такі звернення відсутні), збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії, які пов’язані з державною програмою «Доступні ліки».
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 13 звернень (33,3%) проти 11 звернень (47,8%);
Поліклініка № 2 - 12 звернень (30,8%) проти 5 звернень (21,7%);
Поліклініка № 3 – 5 звернень (12,8%) проти 2 звернень (8,7%);
Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (7,7%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (2,6%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 1 звернення (2,6%) проти 0;
Стаціонар - 2 звернення (5,1%) проти 0;
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 2 звернення (5,1%) проти 5 звернення (21,8%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 23 (59,0%) проти 19 (82,6%);
- від 5 до 10 днів - 16 (41,0%) проти 4 (17,4%);
- більш 10 днів - відсутні.
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2019 р. та 2018р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) зменшився, але також відсутній термін реагування більше 10 днів.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 6 (15,4%) проти 6 (26,1%).
Організація та надання медичної допомоги – 6 (15,4%) проти 1 (4,3%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 27 (69,2%) проти 16 (69,6%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк