АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2018р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 987
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2018р. до лікарні надійшло 121 звернення проти 143 у 2017р., у тому числі 10 (8,3%) скарг проти 8 (5,6%) у 2017 року.
На 10 000 населення цей показник склав 10,4 проти 12,2 у минулому році.
За 2018 рік до лікарні надійшла 1 подяка.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України - 1 (0,8%) проти 2 (1,4%);
- Верховна Рада України 1 (0,8%) проти 0;
- Кабінет Міністрів України 1 (0,8%) проти 2 (1,4%);
- МОЗ України - 4 (3,3%) проти 4 (2,8%);
- ОДА - 18 (14,9%) проти 28 (19,6%);
- Обласна рада 0 проти 1 (0,7%);
- ДОЗ ОДА - 13 (10,8%) проти 13 (9,1%);
- УОЗ ХМР- 0 проти 4 (2,8%);
- Міський голова - 8 (6,6%) проти 6 (4,2%);
- Головний лікар - 9 (7,4%) проти 11 (7,7%) ;
- Заступники головного лікаря 0 проти 2 (1,4%);
- Урядова гаряча лінія – 60 (49,6%) проти 68 (47,5%);
- Народні депутати - 3 (2,5%) проти 0;
- Херсонський контактний центр 2 (1,7%) проти 0;
- Міністерство соціальної політики 0 проти 1 (0,7%);
- Херсонський міський суд - 1 (0,8%) проти 0;
- Електронне звернення 0 проти 1 (0,7%);
Усього: 121 143
Таким чином, відмічається зменшення звернень до облдержадміністрації.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 31 звернення (25,6%) проти 54 звернення (37,7%);
Поліклініка № 2 - 31 звернень (25,6%) проти 39 звернень (27,3%);
Поліклініка № 3 – 21 звернення (17,4%) проти 22 звернень (15,4%);
Дитяча поліклініка № 1 – 10 звернень (8,3%) проти 9 звернень (6,3%);
Дитяча поліклініка № 2 – 5 звернення (4,1%) проти 3 звернень (2,1%);
Дитяча поліклініка № 3 – 0 проти 1 звернення (0,7%);
Відділення платних послуг – 1 звернення (0,8%) проти 2 звернень (1,4%);
Стаціонар – 7 звернення (5,8%) проти 3 звернень (2,1%);
Відділ кадрів – 2 звернення (1,7%) проти 0;
Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 13 звернень (10,7%) проти 10 звернення (7,0%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 85 (70,2%) проти 104 (72,7%);
- від 5 до 10 днів - 30 (24,8%) проти 32 (22,4%);
- більш 10 днів - 6 (5,0%) проти 7 (4,9%).
Порушень терміну розгляду звернень у 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
- Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 20 (16,5%) проти 33 (23,1%).
- Організація та надання медичної допомоги – 33 (27,3%) проти 25 (17,5%).
- Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 68 (56,2%) проти 85 (59,4%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк