АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2018 р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1729
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2018р. до лікарні надійшло 52 звернення проти 82 у 2017р., у тому числі 2 (3,8%) скарги проти 2 (2,4%) у 2017 році.
На 10 000 населення цей показник склав 4,5 проти 6,9 у минулому році.
За перше півріччя 2018р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 2 подяк у 2017 р.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 проти 2 (2,4%);
- Голова Верховної Ради - 1 (1,9%) проти 0
- Кабінету Міністрів України - 0 проти 1 (1,2%);
- МОЗ України - 0 проти 3 (3,7%);
- ОДА - 11 (21,2%) проти 17 (20,7%);
- ОД - 0 проти 1 (1,2%);
- ДОЗ ОДА - 2 (3,8%) проти 7 (8,5%);
- Міський голова - 2 (3,8%) проти 4 ( 4,9%);
- УОЗ ХМР - 0 проти 3 (3,7%);
- Головний лікар - 3 (5,8%) проти 4 (4,9%);
- Урядова гаряча лінія – 28 (53,9%) проти 39 (47,6%);
- Народні депутати - 2 (3,8%) проти 0;
- заступник головного лікаря - 0 проти 1 (1,2%);
- Херсонський контактний центр - 2 (3,9%) проти 0;
- Херсонський міський суд - 1 (1,9%) проти 0.
Усього: 52 82
Таким чином, відмічається значне зменшення кількості звернень, з’явилися звернення до Голови Верховної ради України та народних депутатів.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 17 звернень (32,7%) проти 36 звернень (43,9%);
Поліклініка № 2 - 12 звернення (23,1%) проти 22 звернення (26,8%);
Поліклініка № 3 – 9 звернень (17,4%) проти 11 звернень (13,4%);
Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернень (3,8%) проти 5 звернень (6,1%);
Дитяча поліклініка № 2 – 2 звернення (3,8%) проти 1 звернення (1,2%);
Стаціонарні відділення – 5 звернення (9,6%) проти 0;
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 5 звернень (9,6%) проти 7 звернень (8,6%) .
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 40 (76,9%) проти 57 (69,5%);
- від 5 до 10 днів - 11 (21,1%) проти 21(25,6%);
- більш 10 днів - 1 (2,0%) проти 4 (4,9%).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 16 (30,8%) проти 23 (28,0 %).
Організація та надання медичної допомоги – 11 (21,1%) проти 13 (15,9%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 25 (48,1%) проти 46 (56,1%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк