Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2018р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1105
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2018р. до лікарні надійшло 23 звернення проти 27 у 2017р., скарг у звітному періоді не було проти 2 (7,4%) у 2017 році.
На 10 000 населення цей показник склав 2,0 проти 2,3 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 проти 1 (3,7%);
- Кабінет Міністрів України 0 проти 1 (3,7%);
- ОДА - 3 (13,1%) проти 8 (29,6%);
- ОД 0 проти 1 (3,7%);
- ДОЗ ОДА - 0 проти 3 (11,2%);
- УОЗ ХМР 0 проти 2 (7,4%);
- Міський голова - 0 проти 1(3,7%);
- Головний лікар - 0 проти 2 (7,4%);
- Урядова гаряча лінія – 16 (69,6%) проти 8 (29,6%);
- народний депутат Тимошенко Ю.В. 1 (4,3%) проти 0;
- електронне звернення 2 (8,7%) проти 0;
- Херсонський міський суд 1 (4,3%) проти 0;
Усього: 23 27
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії. Дані звернення пов’язані з державною програмою «Доступні ліки».
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 11 звернень (47,8%) проти 9 звернень (33,4%) проти;
Поліклініка № 2 - 5 звернень (21,7%) проти 10 звернень (37,0%);
Поліклініка № 3 – 2 звернень (8,7%) проти 4 звернень (14,8%);
Дитяча поліклініка № 1 –0 проти 1 звернення (3,7%);
Дитяча поліклініка № 2 –0 проти 1 звернення (3,7%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 5 звернення (21,8%) проти 2 звернення (7,4%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 19 (82,6%) проти 22 (81,5%);
- від 5 до 10 днів - 4 (17,4%) проти 3 (11,1%);
- більш 10 днів - 0 проти 2 (7,4%).
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) збільшився.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 6 (26,1%) проти 6 (22,2%).
Організація та надання медичної допомоги – 1 (4,3%) проти 7 (25,9%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 16 (69,6%) проти 14 (51,9%) .
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк