АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2017р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1408
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2017р. до лікарні надійшло 106 звернень проти 69 у 2016р., у тому числі 4 скарги (3,8%), з них 2 скарги, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні проти 5 (7,2%) у 2016 році.
На 10 000 населення цей показник склав 9,0 проти 5,9 у минулому році.
Збільшення кількості звернень за 9 місяців поточного року на 50% пов’язане з запитами стосовно Урядової програми «Доступні ліки».
За 9 місяців 2017р. до лікарні надійшло 2 подяки.
У звітному періоді є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, такі звернення мали місце і у 2016 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 2 (1,9%) проти 0;
- Кабінету Міністрів України 1 (1,0%) проти 0;
- МОЗ України 3 (2,8%) проти 5 (7,2%);
- ОДА 23 (21,7%) проти 35 (50,7%);
- ОР 1 (1,0%) проти 0;
- ДОЗ ОДА 10 (9,4%) проти 12 (17,4%);
- Міський голова 4 (3,7%) проти 0;
- УОЗ ХМР 3 (2,8%) проти 2 (2,9%);
- Головний лікар 8 (7,5%) проти 4 (5,8%);
- Заступник головного лікаря 1 (1,0%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія 48 (45,2%) проти 9 (13,0%);
- Гаряча лінія МОЗ України 0 проти 1 (1,5%);
- Херсонський контактний центр 0 проти 1 (1,5%);
- Міністерство соціальної політики 1 (1,0%) проти 0;
- Електронне звернення 1 (1,0%) проти 0;
Усього: 106 69
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії, міського голови та головного лікаря. Зменшилися звернення до обласної державної адміністрації.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 43 (40,6%);
Поліклініка № 2 - 30 (28,3%);
Поліклініка № 3 – 16 (15,1%);
Дитяча поліклініка № 1 – 7 (6,6%);
Дитяча поліклініка № 2 – 3 (2,8%);
Інші звернення – 7 (6,6%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 76 (71,7%);
- від 5 до 10 днів - 24 (22,6%);
- більш 10 днів - 6 (5,7%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2017 р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 29 (27,4%) проти 35 (50,7%).
Організація та надання медичної допомоги – 15 (14,1%) проти 16 (23,2%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 62 (58,5%) проти 18 (26,1%).
У 2017 році збільшилася кількість звернень, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк