АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2017р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1368
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2016р. до лікарні надійшло 82 звернення проти 43 у 2016р., у тому числі 2 (2,4%) скарга проти 4 (9,3%) у 2016 році.
На 10 000 населення цей показник склав 6,9 проти 3,6 у минулому році.
За перше півріччя до лікарні надійшли 2 подяки.
За перше півріччя 2017 року у двічі збільшилися звернення громадян у порівнянні з першим півріччям 2016 року, з них 15 звернень щодо впровадженої урядової програми «Доступні ліки».
У I півріччі 2017 року та в минулому році є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 2 (2,5%) проти 0;
- Кабінету Міністрів України 1 (1,2%) проти 0;
- МОЗ України - 3 (3,7%) проти 5 (11,6%);
- ОДА - 17 (21,0%) проти 19 (44,2%);
- ОД 1 (1,2%) проти 0;
- ДОЗ ОДА - 7 (8,7%) проти 8 (18,6%);
- Міський голова - 4 ( 4,9%) проти 0;
- УОЗ ХМР - 3 (3,7%) проти 2 (4,7%);
- Головний лікар - 4 (4,9%) проти 3 (7,0%);
- Урядова гаряча лінія – 38 (47,0%) проти 5 (11,6%);
- заступник головного лікаря 1 (1,2%) проти 0;
- Херсонський контактний центр - 0 проти 1 (2,3%).
Усього: 81 43
Таким чином, відмічається значне збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії, міського голови, з’явилися звернення до Президента України та Кабінету Міністрів України.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 36 звернень (44,5%) проти 22 звернень (51,2%);
Поліклініка № 2 - 21 звернення (25,9%) проти 13 звернень (30,2%);
Поліклініка № 3 – 11 звернень (13,6%) проти 5 звернень (11,6%);
Жіноча консультація – 0 звернень проти 1 звернення (2,3%);
Дитяча поліклініка № 1 – 5 звернень (6,2%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (1,2%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 0 звернень проти 2 звернень (4,7%);
Інші – 7 звернень (8,6%) проти 0.
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 56 (69,2%) проти 29 (67,4%);
- від 5 до 10 днів - 21 (25,9%) проти 12 (27,9%);
- більш 10 днів - 4 (4,9%) проти 2 (4,7%).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2017 р. та 2016р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 23 (28,4%) проти 18 (41,9%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 13 (16,0%) проти 14 (32,5%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 45 (55,6%) проти 11 (25,6%) .
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк