АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2015р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1428
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2015р. до лікарні надійшло 124 звернення проти 61 у 2014р., у тому числі 12 (9,7%) скарг проти 10 (16,4%) у 2014 року. На протязі року відмічається збільшення звернень у II півріччі. Так I півріччя – 40 звернень, а II півріччя – 84 звернення. З 124 звернень 29 (23,4%) звернень від однієї особи, щодо скарг, то 6 із 12 також від однієї особи.
За 2015р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 0 у 2014р.
На 10 000 населення цей показник склав 10,4 проти 5,1 у минулому році.
За 2015 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій проти 2 осіб у 2014 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 2 (1,6%) проти 0;
- Кабінет Міністрів - 0 проти 1 (1,6%);
- МОЗ України - 10 (8,1%) проти 6 (9,9 %);
- Обл. Рада - 0 проти 3 (4,9%);
- ОДА - 31 (25,0%) проти 17 (27,9%);
- ДОЗ ОДА - 11 (8,9%) проти 0;
- Міське УОЗ - 2 (1,6%) проти 1 (1,6%);
- Міський голова - 4 (3,2%) проти 6 ( 9,9 %);
- Головний лікар - 8 (6,5%) проти 3 (4,9%);
- Заступники головного лікаря 2 (1,6%) проти 0;
- Прокуратура 3 (2,4%) проти 2 (3,3%);
- Народний депутат України - 2 (1,6%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 47 (37,9%) проти 21 (34,4%);
- Кримінально-виконавча інспекція 0 проти 1 (1,6%);
- Уповноважений з прав людини 1 (0,8%) проти 0;
- Херсонський контактний центр 1 (0,8%) проти 0.
Усього: 124 61
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до міського голови понад 30%, збільшення до всіх інших інстанцій, значно збільшилися звернення до облдержадміністрації та Урядової «Гарячої лінії».
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 66 звернень (53,2%) проти 29 звернень (47,5 %);
Поліклініка № 2 - 33 звернень (26,6%) проти 20 звернень (32,8%) ;
Поліклініка № 3 – 13 звернень (10,5%) проти 9 звернень (14,8%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (0,8%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 2 звернення (1,6%) проти 0 звернень;
Стаціонар – 8 звернень (6,5%) проти 0 звернень;
Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району)
– 1 звернення (0,8%) проти 3 звернень (4,9%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 95 (76,6%)проти 50 (81,9 %)
- від 5 до 10 днів - 24 (19,4%) проти 4 (6,6 %);
- більш 10 днів - 5 (4,0%)проти 7 (11,5 %).
Порушень терміну розгляду звернень у 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 33 (26,6%) проти 18 (29,5%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 68 (54,8%) проти 19 (31,1%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 23 (18,6%) проти 24 (39,4%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк