Звернення громадян

 Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
    Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах,  на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
    За I квартал 2024р. до лікарні надійшло 48 звернень проти 6 у 2023р., скарги за I квартал 2024р. відсутні, проти 1 скарги (16,7%) за I квартал 2023 року.
На 10 000 населення цей показник склав  16,4 проти 2,1 у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:
- Президенту України  -                       1 (2,1%) проти 0;
- МОЗ України -                                   1 (2,1%) проти 0;
- ОДА -                                                  6 (12,5%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія –                       40 (83,3%) проти 6 (100%).

Усього:                    48               6

Таким чином, відмічається, що у I кварталі 2023р. звернення громадян майже відсутні у зв’язку з незначним проміжком часу після де окупації м. Херсона,  у I кварталі 2024р. відмічається ріст звернень громадян на 42 звернення.  


По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 -    23 звернень (47,9%) проти 2 звернень (33,3%);
Поліклініка № 2 -     16 звернень (33,3%) проти 1 звернень (16,7%);
Поліклініка № 3 –     5 звернення (10,4%) проти 3 звернення (50,0%);
Стаціонар -              1 звернення (2,1%) проти 0;
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –  3 звернення (6,3%) проти
0.

Термін розгляду звернень:
- до 5 днів -                  38 (79,2%) проти 3 (50,0%);
- від 5 до 10 днів -              10 (20,8%) проти 3 (50,0%);
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2024р. та 2023р.(понад 30 днів)  
не було.

Характер звернень:
    1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного
втручання -   19 (39,6%) проти 1 (16,7%).
    2. Організація та надання медичної допомоги – 4 (8,3%) проти 2 (33,3%).
    3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в
умовах лікарні – 25 (52,1%)  проти 3 (50,0%)  .



Заступник генерального директора
по забезпеченню кадрової роботи,
діловодству та статистики                             
     Людмила МАРТЮК

 

Про лікарню

Стаціонарна служба