Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2021р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1914
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2021р. до лікарні надійшло 64 звернення проти 42 у 2020р., у тому числі 2 (3,1%) скарги проти 1 (2,4%) у 2020 році.
На 10 000 населення цей показник склав 5,6 проти 3,7 у минулому році.
За перше півріччя 2021р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 2 подяк у 2020р.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 проти 4 (9,5%)
- МОЗ України - 0 проти 2 (4,8%);
- ОДА - 7 (10,9%) проти 11 (26,2%)
- ДЗ ОДА - 5 (7,8%) проти 2 (4,8%)
- Міський голова - 1 (1,6%) проти 5 (11,9%)
- УОЗ ХМР - 2 (3,1%) проти 0
- Генеральний директор - 11 (17,2%) проти 3 (7,1%)
- Урядова гаряча лінія – 38 (59,4%) проти 15 (35,7%)
Усього: 64 42
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до Президента та МОЗ України, ОДА, міського голови. Збільшилася кількість звернень на «Гарячу лінію», до ДЗ ОДА, УОЗ ХМР та генерального директора.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 19 звернень (29,7%) проти 15 звернень (37,5%);
Поліклініка № 2 - 14 звернень (21,9%) проти 9 звернень (22,5%);
Поліклініка № 3 – 7 звернень (10,9%) проти 5 звернень (12,5%);
Дитяча поліклініка № 1 – 0 проти 3 звернення (7,5%);
Дитяча поліклініка № 2 – 2 звернення (3,1%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 1 звернення (1,6%) проти 0;
Стаціонарні відділення – 10 звернення (15,6%) проти 1 звернення (2,5%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 11 звернень (17,2%) проти 7 звернень (17,5%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 38 (59,4%) проти 25 (59,5%);
- від 5 до 10 днів - 20 (31,2%) проти 15 (35,7%);
- більш 10 днів - 6 (9,4%) проти 2 (4,8%).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2021р. та 2020р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 5 (7,8%) проти 15 (35,7%).
Організація та надання медичної допомоги – 25 (39,1%) проти 12 (28,6%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 34 (53,1%) проти 15 (35,7%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК