Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2021р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1258
- Друк , E-mail
Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2021р.
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2021р. до лікарні надійшло 19 звернень проти 27 у 2020р., у т.ч. скарг за I квартал 2021р. – 2 (10,5%) та 1 подяка, проти 0 за I квартал 2020 року.
На 10 000 населення цей показник склав 1,7 проти 2,4 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 проти 2 (7,4%);
- МОЗ України - 0 проти 1 (3,7%);
- ОДА - 2 (10,5%) проти 10 (37,0%);
- ДЗ ОДА - 4 (21,1%) проти 1 (3,7%);
- Міський голова - 1 (5,3%) проти 1 (3,7%);
- Генеральний директор - 2 (10,5%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 10 (52,6%) проти 12 (44,5%).
Усього: 19 27
Таким чином, відмічається збільшення звернень до Департаменту здоров’я Херсонської обласної державної адміністрації, генерального директора та Урядової гарячої лінії, зменшення звернень – обласної державної адміністрації.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 5 звернень (26,3%) проти 11 звернень (40,8%);
Поліклініка № 2 - 6 звернень (31,6%) проти 7 звернень (25,9%);
Поліклініка № 3 – 3 звернення (15,8%) проти 2 звернень (7,4%);
Дитяча поліклініка № 1 – 0 проти 2 звернення (7,4%);
Стаціонар - 1 звернення (5,3%) проти 0;
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 4 звернення (21,0%) проти 5 звернення (18,5%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 12 (63,1%) проти 16 (59,3%);
- від 5 до 10 днів - 6 (31,6%) проти 10 (37,0%);
- більш 10 днів - 1 (5,3%) проти 1 (3,7%).
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2021р. та 2020р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) залишився майже на рівні минулого року.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 4 (21,1%) проти 11 (40,8%).
Організація та надання медичної допомоги – 5 (26,3%) проти 6 (22,2%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (52,6%) проти 10 (37,0%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК