Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2020р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 966
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2020р. до лікарні надійшло 42 звернень проти 76 у 2019р., у тому числі 1 (2,4%) скарги проти 4 (5,3%) у 2019 році.
На 10 000 населення цей показник склав 3,7 проти 6,6 у минулому році.
За перше півріччя 2020р. до лікарні надійшла 2 подяки проти 1 подяки у 2019 р.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 4 (9,5%) проти 3 (4,0%);
- МОЗ України - 2 (4,8%) проти 2 (2,6%);
- ОДА - 11 (26,2%) проти 6 (7,9%);
- ДЗ ОДА - 2 (4,8%) проти 2 (2,6%);
- Міський голова - 5 (11,9%) проти 4 (5,3%);
- УОЗ ХМР - 0 проти 2 (2,6%);
- Головний лікар - 3 (7,1%) проти 6 (7,9%);
- Урядова гаряча лінія – 15 (35,7%) проти 47 (61,8%);
- Народні депутати - 0 проти 3 (4,0%);
- заступник головного лікаря - 0 проти 1 (1,3%).
Усього: 42 76
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень на «Гарячу лінію». Значно збільшилася кількість звернень до облдержадміністрації.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 15 звернень (37,5%) проти 25 звернень (33,3%);
Поліклініка № 2 - 9 звернень (22,5%) проти 22 звернення (29,3%);
Поліклініка № 3 – 5 звернень (12,5%) проти 9 звернень (12,0%);
Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (7,5%) проти 6 звернень (8,0%);
Дитяча поліклініка № 2 –0 проти 1 звернення (1,4%);
Дитяча поліклініка № 3 –0 проти 2 звернення (2,7%);
Стаціонарні відділення – 1 звернення (2,5%) проти 7 звернень (9,3%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 7 звернень (17,5%) проти 3 звернення (4,0%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 23 (57,5%) проти 43 (56,6%);
- від 5 до 10 днів - 15 (37,5%) проти 29 (38,1%);
- більш 10 днів - 2 (5,0%) проти 4 (5,3%).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2020р. та 2019р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 15 (37,5%) проти 7 (9,2%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 10 (25,0%) проти 15 (19,7%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 15 (37,5%) проти 54 (71,1%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк