АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2019 р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 938
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2019р. до лікарні надійшло 158 звернення проти 121 у 2018 р., у тому числі 8 (5,1%) скарг проти 10 (8,3%) у 2018 року.
На 10 000 населення цей показник склав 13,8 проти 10,4 у минулому році.
За 2019 рік до лікарні надійшла 1 подяка, проти 1 подяки у 2018 році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України - 10 (6,3%) проти 1 (0,8%);
- Верховна Рада України 0 проти 1 (0,8%);
- Кабінет Міністрів України 2 (1,3%) проти 1 (0,8%);
- МОЗ України - 5 (3,2%) проти 4 (3,3%);
- ОДА - 21 (13,3%) проти 18 (14,9%);
- ДОЗ ОДА - 5 (3,2%) проти 13 (10,8%);
- УОЗ ХМР- 4 (2,5%) проти 0;
- Міський голова - 7 (4,4%) проти 8 (6,6%);
- Головний лікар - 15 (9,5%) проти 9 (7,4 %) ;
- Заступники головного лікаря 1 (0,6%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 84 (53,2%) проти 60 (49,6%);
- Народні депутати - 4 (2,5%) проти 3 (2,5%);
- Херсонський контактний центр 0 проти 2 (1,7%);
- Херсонський міський суд - 0 проти 1 (0,8%);
Усього: 158 121
Таким чином, відмічається зменшення звернень до Департаменту охорони здоров’я та збільшення по всім іншим категоріям звернень.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 46 звернення (29,1%) проти 31 звернення (25,6%);
Поліклініка № 2 - 39 звернень (24,7%) проти 31 звернень (25,6%);
Поліклініка № 3 – 24 звернення (15,2%) проти 21 звернення (17,4%);
Жіноча консультація - 2 звернення (1,3%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 1 – 10 звернень (6,3%) проти 10 звернень (8,3%);
Дитяча поліклініка № 2 – 2 звернення (1,3%) проти 5 звернення (4,1%);
Дитяча поліклініка № 3 – 8 звернення (5,1%) проти 0;
Відділення платних послуг – 0 проти 1 звернення (0,8%);
Стаціонар – 18 звернення (11,4%) проти 7 звернення (5,8%) ;
Відділ кадрів – 1 звернення (0,6%) проти 2 звернення (1,7%) ;
Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 8 звернень (5,0%) проти 13 звернень (10,7%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 96 (60,8%) проти 85 (70,2%);
- від 5 до 10 днів - 41 (25,9%) проти 30 (24,8%);
- більш 10 днів - 21 (13,3%) проти 6 (5,0%).
Порушень терміну розгляду звернень у 2019р. та 2018р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 25 (15,8%) проти 20 (16,5%).
Організація та надання медичної допомоги – 24 (15,2%) проти 33 (27,3%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 109 (69,0%) проти 68 (56,2%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк