АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2019р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1111
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2019р. до лікарні надійшло 116 звернень проти 80 у 2018р., у тому числі 6 скарг (5,2%), проти 5 (6,3%) у 2018 році.
На 10 000 населення цей показник склав 10,1 проти 6,9 у минулому році.
За 9 місяців 2019р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 1 у 2018 році.
У звітному періоді є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї чи декількох інстанцій, такі звернення мали місце і у 2018 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 8 (6,9%) проти 1 (1,2%);
- Голова Верховної Ради 0 проти 1 (1,2%);
- Прем’єр Міністру України 1 (0,9%) проти 0;
- МОЗ України 3 (2,6%) проти 1 (1,2%);
- ОДА 10 (8,6%) проти 14 (17,5%);
- ДОЗ ОДА 4 (3,4%) проти 9 (11,3%);
- Міський голова 7 (6,0%) проти 3 (3,8%);
- УОЗ ХМР 3 (2,6%) проти 0;
- Головний лікар 11 (9,5%) проти 3 (3,8%);
- Заступник головного лікаря 1 (0,9%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія 64 (55,2%) проти 42 (52,5%);
- Народні депутати 4 (3,4%) проти 3 (3,8%);
- Херсонський контактний центр 0 проти 2 (2,5%);
- Херсонський міський суд 0 проти 1 (1,2%);
Усього: 116 80
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до облдержадміністрації та Департаменту охорони здоров’я ОДА, збільшилася кількість звернень до Президенту України, МОЗ України міського голови, управління охорони здоров’я ХМР та головного лікаря. Значно збільшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії, які пов’язані з фінансуванням за державною програмою «Доступні ліки».
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 35 (30,2%);
Поліклініка № 2 - 30 (25,9%);
Поліклініка № 3 – 13 (11,2%);
Дитяча поліклініка № 1 – 9 (7,8%);
Дитяча поліклініка № 2 – 1 (0,8%);
Дитяча поліклініка № 3 – 6 (5,2%);
Жіноча консультація - 1 (0,8%);
Стаціонарні відділення – 15 (12,9%);
Інші звернення (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 6 (5,2%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 71 (61,2%);
- від 5 до 10 днів - 41 (35,3%);
- більш 10 днів - 4 (3,5%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2019 р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 19 (16,4%) проти 19 (23,8%).
Організація та надання медичної допомоги – 21 (18,1%) проти 22 (27,5%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 76 (65,5%) проти 39 (48,7%) .
За 9 місяців поточного року значна кількість звернень, які не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме щодо забезпечення безкоштовно медичними препаратами та відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк